懷緬過去, 常陶醉, 一半樂事, 一半令人流淚....

Wednesday, December 20, 2006

舊曲新詞 - 空中飛人 (李克勤)

東華飛人 Yumiko 後記

排練飛天絕技 全為東華預備
充當亞四 膽粗粗去飛

@ 嘗盡失手墮地 唔做英皇後備
收起老脾 沉住氣 學飛 不怕死
韆鞦上點捉緊你 手又痺 仍然願意去飛
最後竟失之交臂 為何日夜 練習到尾
全場靜侷 志偉考起

# 從來捐錢無話高低 要學老細捐多我無計
被受蝦碌的洗禮 我係冇意引起話題
來回空中跌盪高低 我盡量會擺出各樣姿勢
節目完 燈漸細 換來隊友 一束玫瑰

Repeat @ #

從來失手無話偷雞 只接近半晚便放低一切
願自身一點羞愧 用來引誘你打入黎
來年東華再盪天梯 我仲話會真空上陣無限制
心血沒有一點的白費 換來隊友謝幕那刻光輝

不怕在那天會給取替
翡翠盟誓 讓我望見頒獎禮

0 Comments:

Post a Comment

<< Home