懷緬過去, 常陶醉, 一半樂事, 一半令人流淚....

Sunday, March 26, 2006

又是你 -- 慕尼克


已經好耐好耐無 blog 了


無錯又係 慕尼克 . 我又來到慕尼克了
比起十一月, 天氣明顯凍了不少. 一般來說, 零下三四度是跑不掉的. 據講, 今年的雪特別大. 以往這裡三四月份, 已經是春天. 不至於大地回春, 但也不見滿地積雪. 也許雪上加霜正好描寫我無奈的心情


上機前, 我特意入場觀看 "Munich" 一戲. 果然, 一個慕尼克的鏡頭也沒有. 就連當年的奧運"損手"村 (即小弟今日的酒店), 也是荷里活景... 不過, Munich 一片的確拍得好... 再一次證明史畢堡比布殊更合適當美國總統 .... -___-

有別於上年十一月 (由十二月開始我都無 blog 過了), 今次有個 short trip 去 Zurzach. 哈哈, 講到呢個小填, 真係無得頂. 出發前我已經對這城市"略有所聞". 結果, google 一下, 所得的結果竟然少得離譜. 全市只有一間四星酒店 (我算住了一晚...), 餐廳也少得可憐. 呢個距離 德國瑞士 邊境只有三百米的城市, 真"寧靜" !

從德國開往 Zurzach, 要三個半小時 (GPS 話要四個鐘的).. 第一次於歐洲坐汔車過境 (而非坐火車或飛機), 仲要三個半小時內分別過了奧地利 及 瑞士邊境. 真爽 ! 過奧地利沒有人理會(畢竟是 EU), 但到了瑞士邊境, 可能我個樣太似拉登, 又或者邊境哥哥從來未見過特區護照.. 攪左 15 分鐘先至確認我唔洗 visa.. 唉... 特區護照 真要多多宣傳...

在香港, 很難找到一條高速公路有 100km, 我租來的是 bmw (可能比這裡的 toyota 要平), 當然要試試 200km/hr 的感覺.. 吩咐在我左邊的同事去盡 ("去盡" 德文點講呢?). 有幾分鐘覺得自己處於 秋明山 ...
瑞士, 當然唔收 euro.. 我身無分文, 買瑞士蓮朱古力都未夠... 好在"友人"(手禁) 錢.. 免得餓死街頭, 客死異鄉.. 又唔好開心住, 因為即使你幾有錢都唔會有機會比你享受. 當晚 (幸好只需住一晚) 有一個驚人發現, 那酒店每層設有一個閱讀室, 裡面大大小小有幾百本書, 這那倒不奇怪, 最令我驚訝的, 是那幾盒 1000 塊到 2000 不等的 puzzle ... 酒店負青人真負責.. 知道客人週末定必悶得要命, 這幾盒砌圖也許是這裡住客的救命寶貝 !

來也匆匆, 去也匆匆. 24 小時內跑了 700 km, 剛好一缸油. 在返回慕尼克的公路上, 我竟然心裡想著 "好了, 終於返到 Munich 這天堂了"
我再一次證明 相對論 這個驚世發現. 原來同一個地方, 只要你從不同的角度 (香港 及 Zurzach) 出發, 可以是地獄與天堂之別..


ps : 人其實可以很簡單, 以前沒有手電都可以相約無誤. 反而現今只聽見 "大約五六點咁上下o係尖沙咀等啦, 到時再聯絡..." 科技, 真係忙到我們嗎 ? 或我們已濫用了它...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home