懷緬過去, 常陶醉, 一半樂事, 一半令人流淚....

Sunday, November 20, 2005

倒錢


一個令人又愛又恨的港式摶彩玩戲


買的人多, 中的人很少很少.
沒有中的人那份堅持和執著, 用於工作上, 定必無往不利.


非正式統計, 你身邊的 20% 朋友, 也會對這玩戲有著一股滅不掉的熱誠, 屢敗屢戰 (當然也是屢戰屢敗). 以小摶大其實很不實際. 你擁有的已經不多, 何不好好珍惜?


友人 : 喂喂, 你有無買今期六合彩 ?
我 : 無喎 !
友人 : 快 d 去買啦
我 : 點解 ? 我一向都無玩開, 費事廿蚊都輸埋啦...
友人 : 唔係喎, 今期六合彩好抵買喎
我 : (心想住左香港咁耐, 都唔知六合彩會有一兩期特別抵買) 點抵買法呢 ?
友人 : 今期有金多寶
我 : -____-

我是讀數學的, 談不上對數學有研究 (因為我十年前已明白 求學不是求分數 這道理), 但對於一個接受過高等教育的雙失(失敗帶少許失禮) 青年而言, "今期六合彩好抵買" 這句說話的確令人費解... 47C6 份之一 就係中頭奬的機會, 只要賽馬會唔將 47 個波波減為 46 個, 又或者唔將 六合彩 變成 五合彩, 中頭奬的期會 日日如是, 年年如是....

哀乎.. 何抵買之有 !

ps : 我的友人 是不折不扣的香港仔. 現職香港政府公務員, 三十多年前已擁有大學文憑, 有兩名已大學畢業的女兒.......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home