懷緬過去, 常陶醉, 一半樂事, 一半令人流淚....

Saturday, November 12, 2005

談電視, 睇電視

我住果間酒店住於奧運選手村 (你查一查慕尼克幾時攪過奧運.. 我估你用埋 50/50 都未必估到 -- 係 1972). 環境是不錯的, 兩層式 apartment, 有 Kitchen 有 dinning room 有 living room... 地方唔大不過叫做乜都有.

Dinning room 有一部 20 吋 Philips 電視 (一定唔係 flat tv 了, 這個是預計之內的). 先講講 "開電視"一個小學生都嫌你低 b o既問題, 竟然難倒了我這個 碩士 (是的, 我有一個 master degree). 先按 電視機 上的一個 總 on/off 掣, 一切順利, 機上的紅燈話我知電視機是駁了電的 (果然是酒店). 可惜無畫面.

"嘿, 仲唔係 remote?" 我心想 (帶點得意心情)拿起 remote, 右上角 紅 色, 一按. 等了兩秒, 無畫面... -__-
心想 -- "嘿, 一定是沒按到" 再按, 還是沒有畫面...

(比著你你會點諗 ? 哈哈.. remote 無電 !) 如果你咁諗, 你是正常人, 但 IQ 一定唔高 (得罪晒... 唔好意思)
我呢, 下這個沒有電的結論前一定會盡量試.. 因為睇了廿幾年電視, 用了十幾年 remote, 沒有電的情況真的不多.
見到有兩粒 "加" "減" channel 掣, 如同這裡的咸豬手一樣 --- 必試 ! 又一次無反應 !

按了又按, 還是 "粒聲都無" ... 心開始有少少急 (唔係趕住睇電視, 而係我自己唔相信 "開電視" 這個程序要幾分鐘)
到這裡, 你會點 ? 無錯, 乜掣都"禁" 下, 希望有一個中.. (請記得, 我做呢個動作之時係依然相信 remote 有電)
12 秒後, 有畫面, 有聲音, 仲好大聲添.

翻查我 "禁" 過的掣.. 哈哈.. 估唔到, 係 數目字 .. 0 至 9 任何一個都得.
好了, 電視開了, 但心有不甘, 關了它, 再用 8 字 開電視 ... 係人都會期望佢一開就跳去第 8 台啦.. 呵呵.. 不好意思, 10 個數目字都係 第一台 (可惜唔係無線)

從一個科學的角度睇, 這個設計真差.. 用數字開機, 10 粒掣都係 ON, 反而唔用 紅色 果粒 OFF 掣 ... 從另一個角度看, 這裡 (德國) 真的需要這樣的設計, 要不我們的時間怎過 ? (電視雖然有超過 40 個不同語言的 channel, 可惜 38 個都係德文或者意大利文的, 剩下英文的只有 6 個 -- CNN, CNBC, Bloomberg, BBC, MTV, EuroSports.

Bloomberg, 我竟然當一個 channel ... 我一定冷病左.... ~_~
CNN + BBC + CNBC 其實都係同一個 channel (i.e. 你錯過了 30 秒前 cnn 的新聞, BBC 比番足本的你睇 !)
MTV -- 屋企都有, 不過未試過去坐低睇完一個節目 (依家終有機會了... 可憐)
EuroSports -- 呢個唔係 ESPN, 足球還是有的, UEFA Cup 吧. 最常播放的.. 是 LIVE 拳擊 及
LIVE 賽車 (non-F1)..o華.. 好睇到呢 ..... 絕對令你唔捨得轉台 (因為再無其他比你揀, 焗住睇呢個啦....唉.... )

ps : 我要睇電視了... 下次再談 電視電影 德文版 "成龍 蛇形刁手" 及 德文版 "英雄" (你真係要密切留意了, 保證攪笑 !)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home