懷緬過去, 常陶醉, 一半樂事, 一半令人流淚....

Friday, January 12, 2007

債卷跟幼稚園

有位朋友跟我一樣, 快做人父母. 我跟她有很多差異, 但主要來說是生活水平 (//苦笑), 一天她問我

朋友 : 喂, 我最近終於搵到好o既一個婦科醫生, 好想介紹比你
我 : 係? 點好法?
朋友 : 佢係女性 (想她接受不了男性婦科醫生), 好出名嫁 !
我 : (心想 試試無妨) 咁貴唔貴 ?
朋友 : 唔算貴呀
我 : 一次普通檢查幾多錢 ?
朋友 : 四千幾蚊啦.. 都唔算好貴啦..
我 : -___- 哦, 咁你唔洗比佢地址我了..

過了幾日, 又通電話

朋友 : 喂, 你開始買債卷未 ?
我 : 乜野債卷 ? 我無乜錢投資, 日日都係賣血過活..
朋友 : 唔係呀, 比 bb 用果 d 幼稚園債卷
我 : (我靠, 兩件事有關係咩? 扮鎮定) 唔明, 可唔可以講清楚 d ?
朋友 : 國際學校 果 d 呢
我 : (死... 唔知有呢樣野, 再扮鎮定) 都未出世, 咁早買?
朋友 : 我打電話去 xxx 國際學校問過, 只要一出世有個名就可以買..
我 : (大陸樓? 有身份證可以做業主?) 點買嫁? (講笑語氣) 邊間銀行有得賣? 真係仲未出世喎..
朋友 : 出世買就太遲喇.. 而家要o係問定有咩人會賣.. 收集定..
我 : (大時代 丁蟹? 市場吸納? 還是我個朋友食錯藥?) 有咩用?
朋友 : 要夠 三十萬 債卷先至有個學位.. 我洗唔洗幫你問定邊個會放債卷?
我 : 三 三 三 三十萬? 個學位包埋學費到大學呀?
朋友 : 咪玩啦... 學費梗係另計啦.. 萬零蚊咁o羅..
我 : (啞晒.. 腦海立即湧現恒生那四百萬的李麗珊廣告..) 係咪果間學校 d 課外活動會教人自己飛天?
朋友 : 果間野畢業 d 人入一級大學o既機會高好多喎, 好似..... (下刪名人及藝人子女十幾個)
我 : (我計過, 16 年 + 債卷的確要兩百幾個..) 就算我中左六合彩, 有幾百萬入學我都驚入到去唔夠錢比佢買書簿或者參加課活動.. 到佢大個同 d 同學傾計.. 知道自己唔係住半山, 佢會課後抑鬱.. 我都係讀番 d 李國章幼稚園好了.. 仲要係有學卷津貼果隻..
朋友 : 真係唔諗?
我 : 點諗呀... 你兩個人住跑馬地千幾呎都話 bb 出世前一定要搬.. 我剩係知跑馬地有死雀.. 連果度 d 樓都未夠資格睇.. 大家射程範圍唔同...

ps : 旅行社有 "未出發, 先興奮" 的口號.. 我就有 "未出世, 先閉翳" 這句口頭禪.. 唉...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home