懷緬過去, 常陶醉, 一半樂事, 一半令人流淚....

Tuesday, June 27, 2006

Project Planning? Sorry...

PM : 你可唔可以兩日後去瑞士 support 個 project
我 : 點解咁急 ?
PM : 佢地需要人 support
我 : 去到有乜野 workplan
PM : 未知, 但係我想全 team 都過晒去
我 : 唔係 plan 好左七月尾先至過去咩 ? 我所有行李, 貨幣都 plan 到七月尾喎
PM : 有少少變化, 我地需要有 flexibility
我 : (笑笑口) 我唔介意過去, 但係我唔認同呢 d 叫 flexibility.
(心諗 : 無 planning 就無 planning 啦, 錯點解唔可以認? 認左會死人的嗎?)
起碼你都比 d notice period 我. (巴士阿叔語氣) 你有 planning, 我都有 planning...

(下刪一千字)

半日後

PM : 其實我諗過都唔洗咁快過去. 你可以留o係 Munich 到七月中
我 : you sure?
PM : ........... should be

0 Comments:

Post a Comment

<< Home