懷緬過去, 常陶醉, 一半樂事, 一半令人流淚....

Friday, June 30, 2006

看病

年紀大, 機器壞.
終於忍唔住去睇醫生.
我知德國是醫藥分家, 但無諗過會咁貴.

同香港西醫一樣, 問我有邊度唔妥. 最奇怪的是跟我照超聲波, 照鼻的兩側及前額.
弄得滿面 jel, 女醫生也忍不著笑了出來 (難道是她第一次 scan 面?), 令我尷尬非常.
臨走前, 我問幾錢, 他們說老闆未返, 恕未能收錢, 待會排人送張單到我酒店房. 全個過程, 大家講個"信"字. 要是我報錯酒店房, 或是一走了之, 他們便追數無門. (其實到現時我還沒找數呢..) 問過朋友,睇一次大約係 HK$500 (不要忘記, 沒有藥的)

到了買藥.. 簡單得像消炎藥, 12 粒 (一個 treatment) 要賣上 HK$350 !!
在德國醫病, 原來要很多錢的...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home